Let Them Know chords by Mabel

  • Post category:Song
  • Post comments:0 Comments
  • Post last modified:June 26, 2021

On the 18th of June 2021, this track was released. The track is produced by RAYE & SG Lewis.

Let Them Know chords by Mabel 1

Track Info

Chords Info

  • Tuning: Standard(EADGBE)
  • Key: Bm
  • Capo: 2nd fret
  • Chords: Am, C, G, D, F
  • Suggested Strumming:
  • D= Down Stroke, U = Upstroke, N.C= No Chord
Guitar ChordsUkulele Chords
Am-x02210
C -x32010
G -320003
D -xx0232
F -133211
Am -2000
C -0003
G -0232
D -2220
F -2010
[Intro]
N.C. (Ha), (Hmm) Yo(Ha),

(Baby, you're that)(Hahahaha)
[Verse 1]
Am Nails shine like Christmas Am Heels on six inches (Yeah) Am Waist cinched, Mugler fit Am You can't have this, you can't hit this Am I got a new man in my business Am And he all about his business Am And his name ain't none of your business C (Oh, oh, oh) [Verse 2]
Am Pin up girl on that poster Am Say so like I'm Doja G Icy, Wifey G Body shape Coca-Cola G I got a new man in my business Am D F And he all about his business F And his name ain't none of your business C (Oh, oh, oh) [Chorus]
Am Let them know, Oh baby, let them know G 'Cause they can run they mouth G But Imma stand and pose for you Am Let them know D Go ahead and flip that switch F No, they can't beat you down C 'Cause baby you're that, B**ch [Verse 3] Am Lips pink like pеaches Am Money long like bеaches G Rolls-Royce, screeching N.C. Rolex, gleaming (Ha) Am Blonde hair, yeah I bleached it (Ah) Am You can call me Khaleesi (That's right) F I stay up on my queen shit C Up here the haters look teeny tiny (Oh) [Chorus] Am Let them know, Oh baby, let them know G 'Cause they can run they mouth G But Imma stand and pose for you Am Let them know D Go ahead and flip that switch F No, they can't beat you down C 'Cause baby you're that, B**ch [Bridge 1]
Am (Baby, you're that, B**ch,
Baby, you're that)
G (You're that, B**ch,
Baby, you're that)
Am (That-that you're that B**ch ) D F (Baby, you're that) F (That-that baby, you're) C You're that B**ch [Bridge 2]
N.C. All my girls feel the bassline N.C. Ponytail to the waistline (Done) N.C. Throw it back, baby, take time (Uh-uh) N.C. Money talks and I make mine (Ha) (Haha) Am All my girls feel the bassline (Ha) G Ponytail to the waistline (Ha)
(Oh-ah-ah-ah-oh-yeah)
F Throw it back, baby, take time N.C. Money talks and I make mine (Ah-ha) [Chorus]
Am Let them know Oh, baby let them know Am Oh baby, let them know G 'Cause they can run they mouth G But Imma stand and pose for you Am Let them know D Go ahead and flip that switch F No, they can't beat you down C 'Cause baby you're that, B**ch

('Cause you're that, yeah)
[Chorus]
Am Let them know Oh baby, let them know G 'Cause they can run they mouth G But Imma stand and pose for you Am Let them know D Go ahead and flip that switch F No, they can't beat you down C 'Cause baby you're that, B**ch

Leave a Reply

Loading...